Saturday 5 October 2013

I det siste / Happenings Lately

 

Bloggen har vært stille en stund, men ting skjer absolutt! Jeg lager matkunst til ulike prosjekter, har nettopp flyttet til Berlin (Tyskland), den engelske utgaven av boken vil snart bli sendt ut fra Amazon og pressedekningen av prosjektet mitt fortsetter - for eksempel reportasjen som gikk på satelittkanalen Deutsche Welle nylig, se videoen over. Jeg kommer tilbake med mer oppdateringer her når jeg har kommet meg i orden på mitt nye bosted. 

The blog has been quiet for a while but things are definitely happening! I'm creating food art for various projects, have recently moved to Berlin (Germany), the English edition of the book will soon be sent out from Amazon and the press coverage of the project continues, for instance the feature on the satelite channel Deutsche Welle recently, see video above. I'll be back with more updates here when I've settled in properly in my new apartment. 

Love, 
Ida

No comments:

Post a Comment